mandag 11. april 2011

Aprilfest på Akam Fotoforum - Del 11

Foto:RandiA©
For meg er natur-, plante-, helse-bøker også et vakkert syn. Og på våren er de flittig i bruk. Her er et par av hyllene.
Men ettersom det er Aprilfest i Akam fotoforum er det "estetisk vakkert"  og inspirerende å bla i noen av fotobøkene mine.  Ikke lest dem fra perm til perm alle, men slått opp og kikket etter behov. Tror jeg har et par og tretti i tallet, ikke alle står i hyllen:
 
Foto:RandiA©
Foto:RandiA©
Det ble ikke tid for særlig ute-fotografering i dag, men i forbifarten fikk jeg med meg et par - et etterglemt høstblad som glinset så vakkert i asfalten før det kom en maskin og sugde opp alt bakke-små-lort etter vinteren. Og så dukker akeleiene opp med vakre vann-perler i de første skuddene.
Foto:RandiA©
Foto:RandiA©
Aprilfesten på Akam Fotoforum - info

Min Aprilfest-tråd

Fortsetter Aprilfest Del 12

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar