søndag 18. mars 2012

Våren kommer kanskje.....?

Vårtegn - Blåveisen min - Foto:RandiAa©
Jeg gikk våren i møte i dag. Det var min første tur på fire måneder i hjemlige trakter med kamera om nakken. Litt vår i bedene utnfor huset...og noen glimt fra nabolaget...(jeg skal ikke snakke høyt om at nå i kveld når jeg blogger dette har det sannelig begynt å snø lett og gradene har sunket til minus 1.....ja, ja; det skifter fort.)
Og crocusene mine titter frem - Foto:RandiAa©
Utsikt mot Brundalen -  Foto:RandiAa©
Jeg startet i retning Jonsvannet og fikk med meg litt av byggevirksomheten i den nye Miljøbyen. Langs veikanten møtte jeg flere Tussilago Farfara:
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Jeg dro videre en tur mot Estenstadmarka:
Vårtegn ved Stokkbekken - Foto:RandiAa©
Stokkbekken er våryr - Foto:RandiAa©
Dalen og Haugen langs Estenstadveien - Foto:RandiAa©
Crokus også ved Lohove - Foto:RandiAa©
Behov for vårpuss? - Lohove - Foto:RandiAa©
Tid for litt vår-rydding etter nyttårs-feiringen? - Foto:RandiAa©

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar