torsdag 6. oktober 2011

Oktoberfest på Akam fotoforum - Dag 6 - Ettermiddagstur - Langs veikanten - Skoleriving - Del 2

Brachycera - Foto:RandiAa©
Brachycera - Foto:RandiAa©
Ettermiddags-turen skulle gå til Strinda Videregående - eller det som er igjen av den nå, for å ta noen nye bilder av rive-prosessen. Slik var det ved forrige fotografering.
Det ble nesten mørkt før jeg kom bort dit, det var så mange andre motiver jeg "møtte" langs veikanten. Blant annet så jeg plutselig en glinsende blå Brachycera som var villig til å posere for meg på noen vakre planter i veikanten.
Jeg gjorde flere andre stopp og fanget opp dette:

Circium - Tistel - Foto:RandiAa©
Tistel er vakker vissen også - Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Trifolium pratense - Rødkløver Foto:RandiAa©
Mye gult i dag, her Lotus corniculatus (Tiriltunge), Taraxacum officinale - løvetannen har en lang sesong, Potentilla fruticosa (en Buskmure som hadde forvillet seg fra en hage) og Tanacetum vulgare (Reinfann, noe vissen)
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Stubbe med vakker utsmykning - Foto:RandiAa©
Vel fremme ved skolen kunne jeg konstatere at gravemaskinene fortsatte å spise...jeg fikk komme innenfor gjerdet, de drev på overtid for å bli ferdig til fastsatt dato. Her er noen få av bildene jeg tok:
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Jeg tok en ørliten video-snutt mens gravemaskinene jobbet:
Foto:RandiAa©
Skoleriving Del 1
Skoleriving Del 2
Skoleriving Del 3



Se også:
Skolebygging Del 1
Skolebygging Del 2
Skolebygging Del 3
Skolebygging Del 4
Skolebygging Del 5
 
Strinda Videregående Skole rives, a set on Flickr - Foto:RandiAa©
Riving av Strinda Videregående skoleStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rives
Strinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rives - grabbene klareStrinda Videregående skole rives
Strinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rivesStrinda Videregående skole rives
Strinda Videregående skole being demolishedRiving av Strinda Videregående skoleRiving av Strinda Videregående skoleRiving av Strinda Videregående skoleRiving av Strinda Videregående skoleRiving av Strinda Videregående skole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar