søndag 21. juni 2015

Sommerfest for Hege som skal gifte seg i Worms 18.juli 2015

Sommerfest i solen i Mettes hage - Foto:RandiAa©
Hege og Hagen fra fotogruppen gifter seg i Worms 18.juli - og Mette, som skal være forlover,  startet i god tid med planleggingen av "utdrikkingslag" for Hege - allerede mens hun oppholdt seg i Australia -Alt var surprise-surprise for Hege.Det startet tidlig på formiddagen på by'n. Skuret - Dora - Walk -  Med lunch og bowling og andre "sømmelige" sprell - og så fortsatte festen i det lille hvite slottet til Mette - med hagen med det store potensialet - og den minste av deltagerne var barne-barnet til Kirsti - men Elise er bare 9 dager - så hun sov seg gjennom det meste.
Og jeg skulle ta litt bilder hjemme hos Mette - og oppdaget at jeg bare hadde et macro-objektiv på kameraet - vel, jeg småjogget hjem - oppover bakker hele veien - 3km for å hente et riktig objektiv. - Og før jeg kastet meg på sykkel tilbake, måtte jeg jammen ta en kald dusj, for vi hadde jo faktisk fått sol og tilnærmet sommervær i dag - det var selvsagt til ære for Hege.
Det var taler det var fantastisk god tapas - kokk Mette - det var god drikke - det var gavedryss - og det var Quiz om Hege på skjermen......
Og her noen bilder fra festen:

Mette vertinne - litt "før"-servering i solen - Foto:RandiAa©
Troppene lader opp i solen - Foto:RandiAa©
Vi hekler til bryllups-bordet - Foto:RandiAa©
Noen er nybegynnere og får fin undervisning - Foto:RandiAa©
Hekling og vin gikk bra sammen - Foto:RandiAa©
Det var garn i massevis - Det hadde HegeV med - Foto:RandiAa©
Mettes tapas var kjempegod - Foto:RandiAa©

Mye og variert mat - kaker kom det også - Foto:RandiAa©
Hovedpersonen - Foto:RandiAa©
Det var muntert rundt bordet - det var taler og gavedryss:
Fin stemning og små og store gaver - Foto:RandiAa©
Fin stemning og små og store gaver - Foto:RandiAa©
Mette holder tale - Foto:RandiAa©

Takker Mette for invitasjonen til dette minnerike arrangementet - og ønsker Hege og Hagen og barna lykke til.

Noen flere bilder på min Flickr

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du hadde tid og lyst til å komme på fest for Hege, og tusen tusen takk for at du var med å gjøre dagen helt spesiell. Og, ikke minst - tusen takk for at du var fotograf og har skrevet blogpost.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk selv Mette - det var så morsomt, jeg ble jo mange timer over det planlagte - litt dårlig samvittighet for dårlig hjelp med rydding etter festen......

      Slett