torsdag 29. november 2012

Randi's Activities | RunKeeper - Tidlig morgen-tur til byen - November-2012

Tidlig morgen ned Blussuvolls-bakken - Foto:RandiAa© 
Jeg hadde morgen-tidlig business i byen i dag, og det ble kombinert med trenings-tur og en del stopp for fotografering. Solen hadde ikke avløst månen enda, men himmelen var helt klar....men lyst var det ikke da jeg dro avsted, så en del av bildene har litt mørke-støy i seg. Jeg fotograferte ikke før jeg nådde Blussuvollsbakken - dagen begynte strålende, jeg hadde allerede gjort unna intervall-treningen på første del av ruten. På øret hadde jeg en engasjerende lydbok, (Murakami: 1Q84, bok 1). Veien gikk til Bakklandet og Kjøpmannsgaten, hjemover tok jeg ruten langs elven, opp til Elgeseter gate, så Klæbuvein og over Gløshaugen, Moholt og hjem:
Dagens treningsrute - 11.52km - Runkeeper
Jeg krysset Gamle Bybro og hadde et ærend i Kjøpmannsgaten:
Bryggespeiling tidlig morgen - Foto:RandiAa© 
Tidlig morgen Nidelven - Foto:RandiAa© 
Veien tilbake gikk over Øvre Bakklandet, forbi Bakklandet Skydsstation, langs Nidelven og opp ved Studentersamfundet og Elgester gate- det var fortsatt tidlig morgen:
Øvre Bakklandet - Foto:RandiAa© 
Bakklandet Skydsstation - Foto:RandiAa© 
Nidelven - utsikt Gamle Bybro - Foto:RandiAa©
Vår Benk ved Nidelven - Foto:RandiAa©
Bridge beyond Bridge - Foto:RandiAa©
Utsikt mot Kristiansten festning - Foto:RandiAa©
Jeg endte elveturen i Elgeseter gate og valgte den roligere Klæbuvein videre mot Gløshaugen:
Nederst i Elgeseter gate - Foto:RandiAa©
Gløshaugen Hovedbygningen sett fra Klæbuveien - Foto:RandiAa©
Left alone in Klæbuveien - Foto:RandiAa©
Left alone ved Klæbuveien - Gløshaugen - Foto:RandiAa©
Passerte Døvekirken i Klæbuvein - Foto:RandiAa©
Passerte Schøyens gate, tok den bratte bakken opp til Gløshaugen og da ble kameraet lagt i sekken resten av turen:
Fra Klæbuvein og over Gløshaugen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar