søndag 7. oktober 2012

Oktoberfest-2012 - Høstregn i dag

Bonica i regn - Foto:RandiAa©
Typisk oktober høst-dag denne søndagen. Det ble ingen fotografering - annet enn at jeg måtte ha et bilde til min Oktoberfest. Vind og regn og dårlig lys, resultatet ble deretter.
Blomster-piken min så veldig høst-trist t også:
Blomsterpiken - Foto:RandiAa©
Margerittene greier seg fint i regn, og dråpene pynter bare:
Margeritter i regn - Foto:RandiAa©
Blomsterpiken - Foto:RandiAa©
Her oppdaget jeg noe interessant - dumt jeg ikke så det mens jeg var ute og fotograferte, da kunne det blitt et bra bilde - dårlig bilde, men med en liten detail-forstørrelse ser man at mange av regndråpene speiler de andre Margerittene i krukken:
Hvor mange margeritter i dråper? - Foto:RandiAa©
På kvelden ble det en gåtur til Strindheim, det regnet ikke så mye. Jeg brukte mer tid på turen enn nødvendig, for jeg studerte alle syklene jeg kunne se i vinduene hos Hank Sport. Må nok snart der og kjøpe en ny sykkel til erstatning for den som ble stjålet fredag:
Gikk ikke strake veien, men fikk med meg en liten rundtur. Mer på Runkeeper
Det er mye å velge i av sykler - og kanskje skifte farge nå? Forslag. Her er noen av de som kan være aktuelle:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar