mandag 6. august 2012

Vakker August-kveld ved Nedre Leirfoss Park - Nidelven

Kvelds-stemning ved Nedre Leirfoss Park - Foto:RandiAa©
En utrolig vakker august-dag i dag - etter en fin familie-fødselsdag for et kjært barnebarn, tok jeg en liten omvei da jeg dro hjem i kveld. Turen gikk om Nedre Leirfoss Park...jeg trodde jeg skulle være alene i ødemarken og fotografere - var nesten litt engstelig for det - men da jeg svingte ned til elven oppdaget jeg et idyllisk bade- og fiske-liv der nede. Her er hva jeg fanget opp av kvelds-stemningen ved Nidelven før mørket kom:
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Her er en vårtur i samme området for et år siden.
Og her er et vinter-bilde fra samme sted i januar 2010:
Foto:RandiAa©

2 kommentarer:

  1. Fine bilder fra et flott område! Vinterbildet var nydelig!

    SvarSlett
  2. Takker, Mariann. (Jeg har brukt opp Google bilde-plassen min nå, så de klikkbare bildene blir redusert størrelse, jeg får prøve å lage en annen ordning.)

    SvarSlett