lørdag 9. juni 2012

Junifest 2012 på Akam Fotoforum - Activities | RunKeeper 09.06.2012

Papave orientale - Foto:RandiAa©
Silene dioica - Rød-Jonsokblomst - Foto:RandiAa©
Det var alt det ble av foto-aktiviteter i dag, men det ble en del andre aktiviteter:
Runkeeper
Aktiviteter er det forresten hver dag; men det er ikke så ofte jeg "slår på" Runkeeper på min iPhone - det trekker en del batteri, og jeg vil gjerne ha den kapasiteten til lydbok-lytting. Men på den lille sykkelturen i kveldingen i dag, husket jeg å skru på Runkeeper.
Er glad for at barnebarnet også finner glede i fysiske aktiviteter - her et bilde fra en sykkeltur vi hadde i Estenstadmarka:
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
I dag var han med pappaen og fisket laks, han fikk en stor laks i Gaula:
9,4 kg Laks fisket i Gaula i dag av Gullgutten min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar