mandag 31. oktober 2011

Oktoberfest på Akam fotoforum - Dag 31 - I mål - Takk for følget

Foto:RandiAa©
Hurra..da er jeg i mål...31 dager med samme kamera og objektiv, skal si meg fornøyd, synes det ble passe variert også, om enn uten de store blinkskudd. På det jevne, på det jevne. Lettvint dagens bilde, men det er talende: En takk til sykkelen som ble med mange av disse Oktoberfestdagene, at det regner i dag etter en strålende oktober, at det fortsatt er blomster, om enn noe medtatte - og at det kanskje er tid for å sette bort sykkelen. Også en takk til mine Akam-Forum venner for motivasjon og tips og kommentarer, og en takk til alle som har vært innom min Oktoberfest i Året Rundt-bloggen. Her er de 31 Oktoberfest-bildene jeg har presentert denne måneden - i kronologisk rekkefølge:
Foto:RandiAa©
Min Oktoberfest tråd på Akam fotoforum består av 9 sider - 31 dager med bilder og kommentarer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar