mandag 27. juni 2011

Junifest på Akam Fotoforum - Del 27 - Bryggerefleksjoner

Foto:RandiAa©
Bryggene ved Nidelven har en lang historie. Det er fint at byen stort sett har tatt vare på bryggene - men det har vært flere branner, så det har blitt noe svinn etter hvert. Bryggene vitner om en livlig handel i tillegg har de i perioder vært brukt som et forsvarsverk i middelalderen.
Min fotografering i dag ble noe tilfeldig, jeg hadde ikke planlagt foto i dag, men da jeg hadde en avtale i byen på kveldstid og syklet forbi med kamera i sekken (bere macro-objektiv på), ble det noen  - ikke særlig perfekte - bilder i forbifarten. Jeg fokuserte mest på litt refleksjoner i Nidelven.
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Foto:RandiAa©
Informasjon: Junifest på Akam foto-forum 
Min Junifest på Forumet
Wharfs - the old ware-houses by the riverside, a set on Flickr - Foto:RandiAa©
The row of ware-housesThe old ware-houses reflectedWare-house poles reflectedWare houses and Bakkebro/bridgeRow of ware-houses"Ware-houses"  in new architecture
Row of ware-housesShabby charm warehouse (brygge)Ware houses by the river NidWare houses by the riverRow of ware housesThe old warehouses by the river Nid
Ware houses a sunny day by the river NidTrondheim Nidelven Ware housesWare housesWare housesNidelven, The River NidBy the River Nid
Ware HousesWare HousesWare HousesBakke Bridge and Royal GardenWare Houses by NidelvenWare Houses - Reflection

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar