onsdag 4. mai 2011

Randi's Activities | RunKeeper

Randi's Activities | RunKeeper
Litt sykling de siste dagene. Nå og da stopper Runkeeper, hvis jeg får en telefon eller noe annet skjer...så mister jeg litt distanse i turen min. Samtidig har jeg lydbok gående på iPhone, derfor hender det at batteri-kapasiteten ikke holder på turen heller. Hver dag, uansett vær, hele året blir det en eller annen liten treningstur, små-løping, gåing eller sykling. Prøver å la det bli ca 10km...noen ganger mer, andre ganger litt mindre. Det er bare en sjelden gang jeg bruker Runkeeper, de fleste turene går foruten den...Her er kartene fra de siste dagene:
4.mai var en kombinert sykle- gå.tur til byen, flere stopper og diverse gjøremål. Det regnet ganske mye så jeg var temmelig våt da jeg kom hjem. Det var ikke særlig varmt, men jeg hadde godt med tøy på.
Her er noen av rutene. Og her er noen av aktivitetene. Selv om jeg har hatt Runkeeper på min iPhone noen år, så har jeg ikke brukt tid på å sette meg godt nok inn i systemet. Mulig jeg vil spandere litt mer tid en dag til å finne ut av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar