lørdag 16. april 2011

Shabby Chic - Foto-tur med Helena

På en av våre hyggelige foto-runder sammen, kom Helena og jeg over en litt annerledes butikk i et tidligere melkeutsalg i Nonnegata. Akkurat slike rarieteter er vi begge litt glade i. Dette var 11.februar 2011, det var veldig kaldt, og det var glatt i den bratte Nonnegata..men det var ikke noe vi tenkte på da vi satte i gang litt foto-action, rettet mot pikante gjenstander utstilt utenfor butikken. Her er noen av mine bilder:
Foto:RandiA©
Foto:RandiA©

Foto:RandiA©

Foto:RandiA©

Foto:RandiA©

Foto:RandiA©
Et par måneder senere finner jeg en artikkel om denne curiosity shop'n i min bydelsavis Strinda, her er artikkelen som forteller litt mer om denne Chic butikken...jeg tror jeg må tilbake dit, det kan være jeg finner noe jeg bare MÅ ha:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar