søndag 17. april 2011

Fra tidlig vår til midt-sommer: Lerkendal gård

Juni-2010-Foto:RandiA©

April-2011-Foto:RandiA©

Jeg gikk en kveldstur på denne grå april-palmesøndag, (jeg skulle egentlig fotografere huset der min farmor bodde da hun døde, det var i nærheten av Lerkendal, på Gløshaugen, jeg fant huset og fikk tatt mine bilder, på hjemveien passerte jeg Lerkendal gård). Det regnet, det begynte å skumre, klokken nærmet seg halv ni - dagens bilde er selvfølgelig nummer to. Tenk om to måneder vil Lerkendal gård ligge der som på det øverste bildet: Det er tatt 29.juni 2010, klokken halv ti om kvelden. Men nå går det mot lysere tider, og det vil snart begynne å grønnes....gresset på plenene her jeg bor begynner tydelig å bli grønt i vår-regnet i dag.
Fra inngangspartiet:
Juni-2010-Foto:RandiA©

April-2011-Foto:RandiA©
Alle bildene er tatt med samme kamera, det lille "tur-kameraet" mitt: Panasonic Lumix DMC-GF1, slik blir sammenligningen mer riktig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar